wtorek, 13 listopada 2012

Kilka zdjęć itp.















































Postaram się jak najszybciej dodać nowy rozdział.Bardzo proszę o komentarze.Wierszyk (nie ja go pisałam):
Siekiera, motyka czerne morze,
Chłopcy byli w x-factorze,

Siekiera, motyka śliczne twarze,
Nasz Zayn lubi tatuaże.

Siekiera, motyka hop do teczki
Nasz Hazza ma słit dołeczki.

Siekiera, motyka Kur** Mać
Harry lubi nago spać.

Siekiera, motyka stado mrówek
Zayn ma dużo bejsbolówek.

Siekiera, motyka zero podwyżek,
Liam boi się łyżek.

Siekiera, motyka pół fistaszka,
Louis kocha swego ptaszka (że Kevina xd)

Siekiera, motyka niskie słupki
1D (czyt. łan di ) mają seksi dupki.

Siekiera, motyka worków sześć
Nialler lubi dużo jeść.

Siekiera, motyka ale faza,
Harry ma przezwisko ''Hazza'' .

Siekiera, motyka słodkie toffie
Elka lubi ''Starbucks Coffee''.

Siekiera, motyka żaróweczki
Louis lubi marcheweczki.

Siekiera, motyka cztery kleszcze,
Ich piosenki są najlepsze.

Siekiera, motyka słodki pies,
ONE DIRECTION JEST THE BEST!

No i kilka obrazków:

Z tego zdjęcia zawsze się śmieje :)

:D


Dodaj napis


Na początku myślałam że to okno jest otwarte o.o

:)

Dodaj napis


Kto już ma Take Me Home?

:)

:)

:(

Biedny Niall.Musiało boleć :(



Mój mąż :)

Chciałabym taką :)

Ja sobie taką przywieszkę zamówię :)

Lalka Nialla z GBY

Liam z GBY

Harry z GBY

Zayn z GBY
Lou z GBY

Ja chcę takie!!!



Ed i Harry :)
Dodaj napis


Lou :)

Liam ♥

Jade i Liam.Według mnie ładnie razem wyglądają :) ♥

:D

:)

Ja chcę żeby znowu tak było!

Louis i Lux :)

Dodaj napis

:)


I jak go tu nie kochać?

:)

Lirry :)

Zouis :)

Ziall :)

Ziam :)

Ziam :)

Lilo :)



:)

Dodaj napis
Nialler Pan :)


:)

Nie rusza się :C Nie ma to jak czytać ksiązke na odwrót :)


Dodaj napis


XD


:)









Daddy Direction ♥




Jak patrzę na to zdjęcie to mi się gorąco robi :)










To kto jedzie ze mną?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz