czwartek, 1 listopada 2012

Ósmy:Ciąża..

Siedziałam sama w domu ubrana w to:

i Czytałam gazetę.Był tam wywiad chłopaków:
„Redaktorka:Który z was ma dziewczynę?
Niall:Ja,Louis,Harry i Zayn.
Redaktorka:Zdradzicie imiona?
Harry:Emily Jefferson.
Louis:Ann Jefferson.
Niall:Kate Jefferson
Redaktorka:Siostry?
Harry:Ann i Emily to siostry Kate to ich kuzynka
Redaktorka:Jak się poznaliście?
Harry:Ja z Emily na naszym koncercie,Niall z Kate tak samo.
Louis:A ja sobie siedziałem w domu.Hazza przyjechał z Emily,Kate i moim aniołkiem.
Redaktorka:Liam,co z Dan?
Liam:Na razie mamy przerwę.
Redaktorka:A co u ciebie Zayn?Dalej z Perrie?
Zayn:Tak.Perrie to moja jedyna.
Redaktorka:Ostatnio widziano ją wychodząca z klubu samą.
Zayn:Upiliśmy się trochę.
Liam:Trochę?!Ja i Emily musieliśmy was prowadzić do samochodu potem do łóżek.
Redaktorka:Harry już wiem dlaczego Emily na ciebie leci*śmiech*A teraz pytanie do Louisa i Nialla.Czemu napisaliście na Twitterze że macie karę?
Niall:Długa historia.W skrócie:zbiliśmy Zaynowi lusterko.
Redaktorka:Niegrzeczni*śmiech*A teraz kilka pytań od fanów z Twittera.Czy możecie pozdrowić Emily od fanów z Polski?
Harry:Jasne.Kto o to pyta?
Redaktorka:Grupka fanek z Polski
Harry:Aaaa
Redaktorka:Chłopacy kiedy przyjedziecie do Polski?
Liam:Postaramy sie jak najszybciej.
Redaktorka:Kiedy będzie wasza nowa płyta?
Niall:Jak na razie pracujemy nad „Take Me Home” której premiera odbędzie się 13 listopada.
Redaktorka:Dobrze to by było na tyle.Mam nadzieję że jeszcze u mnie będziecie.”
-Em muszę ci coś powiedzieć-powiedziała Kate drżącym głosem.
-Co jest?
-Ja..ja…ja-nie potrafiła powiedzieć ponieważ do jej oczu napłynęły łzy.
-Kate co jest?
-Ja..ja jestem w ciąży.
-Co?Ale….jak?
-No wiesz ja i Niall,łózko..
-Wiem na czym to polega ale teraz?
-Ja też nie chciałam.
-Czemu płaczesz?Powinnaś się cieszyć.
-Ale ja się boje reakcji Nialla.
-To on jeszcze nie wiem?Powinien dowiedzieć się jako pierwszy.
-Jesteś jedyna która o tym wie.Nie mów nikomu.
-Dobrze ale kiedy powiesz Niallowi?
-Jak tylko przyjdzie do domu.
******Dwie godziny później*****
Chłopacy są już w domu od godziny a Kate jeszcze nie powiedziała nic Niallowi.Pociągłam ją do kuchni.
-Kiedy powiesz Niallowi?
-Potem.
-Potem?Już miałaś to teraz zrobić.
-Ale ja się boje.
-Czego przecież Niall cię nie zostawi.
-A skąd wiesz?On jest sławny i ma dopiero 19 lat.
-A ty ile masz?!Osiemnaście! A Niall chyba wie jakie są konsekwencje niektórych przyjemności.
-Ale ja…
-Bez ale albo mu powiesz albo ja to zrobię.
-Co mi powiesz?
Okazało sie że Niall cały czas podsłuchiwał.
-Kate powiedz mu albo ja to zrobię.
-Ja mu powiem.Niall chodź na górę.
-I tak się go spytam czy mu powiedziałaś
******Z perspektywy Kate******
-Niall...
-Tak kochanie?
-Kochasz mnie?  
-Jak nikogo na świecie.A o czym chciałaś i powiedzieć?
-Ja..ja-po mojej twarzy spłynęły łzy-Zrozumiem jeśli ze mną zerwiesz lub zrobisz co innego.
-Nigdy z Tobą nie zerwę.Kocham Cię!Rozumiesz?
-Ale ja jestem w ciąży.
-Co?!
-Spodziewałam się takiej reakcji.
-Ale ze mną?
-Tak.
-Jestem tak bardzo szczęśliwy!
-Szczęśliwy?
-Tak.Nie wiedziałem że zostanę ojcem tak szybko ale to było moje marzenie.
-Naprawdę?
-Tak.A który to miesiąc?
-Pierwszy.
Przytuliłam Nialla a on mnie pocałował.
*********Z perspektywy Nialla*****
Jak ona mogła pomyśleć że z nią zerwę?!Jestem przeszczęśliwy.Na początku myślałem że mnie zdradziła.Ale zostanę ojcem!!!Moje marzenia tak szybko się spełniały.Wpierw sława,potem miłość a teraz rodzina.
-Musimy powiedzieć chłopakom!
Z tym nie było problemu.Wszyscy siedzieli w salonie.
-Musimy wam coś powiedzieć.
Wszyscy mieli zdziwione miny.Tylko Emily się uśmiechała.
-Kate jest w ciąży!!
-Naprawdę?
-Tak!
-Będę wujkiem-krzyknął Lou

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz