czwartek, 15 listopada 2012

Szesnasty:.....

Nagle Liam zbliżył swoją twarz do mojej i przywarł do moich warg.Nie zaprzeczę,podobało mi się.Po jakiś pięciu minutach oderwaliśmy się od siebie.
-Nie powiem że żałuję bo bym skłamał.Zrobiłbym to jeszcze milion razy gdybyś tylko mi pozwoliła.Twoje usta są idealne,a że Harry nie robi z nich pożytku to jego strata,ja zrobię.
-Powiedziałabym coś ale nie wiem co.
Przyciągnęłam go do siebie i pocałowałam.Zachowałam się jak dziwka.Mam Harrego a całuję się z Liamem,ale gdy go całuję czuję się taka...umm jak to ująć...szczęśliwa.Tak,właśnie czuję się szczęśliwa.
-O już wiem co powiem.
-Co?
-Nie wiem czemu Dan Cię zdradziła...
-A ja nie wiem czemu Harry to zrobił...
-Musisz mi przerywać?
-Przepraszam,żono.
-To chciałam powiedzieć że jesteś idealny...
-Nie,nie i jeszcze raz nie.
-Tak,tak.Jesteś przystojny,kochany,opiekuńczy,świetnie gotujesz,świetnie całujesz i zapewne jeszcze wiele rzeczy robisz świetnie.
Liam spojrzał na mnie i się uśmiechnął.
-Nie o tym pomyślałam,zboczeńcu.
-Zawsze możesz się przekonać.
-A idź mi.
-No co? Dałem Ci tylko propozycję.
-Kiedyś z niej skorzystam.
-Mam nadzieję.
Usnęłam zadowolona.Przy śniadaniu Ruth obserwowała każdy ruch.I mój i Liama.
-Czemu się tak patrzysz?
-Po tym co wczoraj robiliście nie wiem czego mam się spodziewać.
-Co nabroiliście?-spytała Amie
-Nic,nic
-O to ja już wiem.
-Mamo....
-No co? Czu jest coś złego w tym że chcę mieć wnuka?
-Powiedz Ruth albo Nicole.
Pociągnęłam Ruth za sobą.
-My to zrobiliśmy specjalnie.
-Poszliście do łóżka tylko po to żebym was zobaczyła?
-Nie my wcale...Ty naprawdę pomyślałaś że my uprawialiśmy sex?
-No tak wyglądało.
Nie.My tylko udawaliśmy że się kochamy.
-Szkoda.Ładne byście mieli dziecko.
-Weź idź.
Po śniadaniu poszłam do pokoju w którym był już Liam.
-Ty byś się zgrała z moją mama.
-Czemu?
-Bo ona chce wnuka a ty syna lub córkę.
-Ale to ty....Aha o to Ci chodzi.Weź spadaj.
Liam uśmiechnął się.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sorry że taki krótki,głupi i z błędami ale mam karę na kompa i pisałam na szybko dopóki mojej mamy nie ma.Laura zaś ma teraz pełno testów i nie może nic dodać więc jestem zdana na siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz